Otvorene prijave za radionicu “Menadžment događanja u turizmu” 6.12.2018. u Puli
Novosti
7 minuta čitanja
Eventor Vas poziva na radionicu “Menadžment događanja u turizmu” koja će se održati u četvrtak 6.12.2018. godine u Puli u Studentskom centru.
Primijetili ste sve značajniju ulogu manifestacija i ostalih posebnih događanja u turističkoj ponudi destinacija i želite organizirati kvalitetna personalizirana događanja ali ne znate odakle krenuti? Radionica Eventora uputit će Vas u područje organizacije događanja, dizajna doživljaja jedinstvenih za Vaše događanje te prepoznavanje i razumijevanje najčešćih grešaka u organizaciji.
Prijavite se na radionicu i rezervirajte svoje mjesto već danas jer broj mjesta je ograničen!
OSNOVNE INFORMACIJE O RADIONICI
Datum održavanja: četvrtak, 6.12.2018.
Mjesto održavanja: Studentski centar Pula, Studentski dom
Adresa: Ul. Petra Preradovića 28A, 52100, Pula
Plan rada:
9.00 – 12.00 prvi dio
12.00 – 13.00 pauza za ručak
13.00 – 16.00 drugi dio
Ručak: organiziran u Studentskom restoranu i uključen u cijeni
Kotizacija: 990 kn
Predavačica: dr.sc. Klara Trošt Lesić
Svi zainteresirani za edukaciju mogu se prijaviti putem Google poveznice
Prijave se zaprimaju do ponedjeljka 3.12.2018. u 17h
Cilj radionice:
Cilj radionice je pružiti organizatorima događanja znanje o neizostavnim koracima u organizaciji te niz primjenjivih savjeta i noviteta koji će pridonijeti atraktivnosti i kvaliteti programa događanja. Fokus edukacije je na znanjima potrebnim za organizaciju gastronomskih događanja, lokalnih pučkih fešta, umjetničkih događanja kojima se žele predstaviti lokalni običaji i kultura mjesta.
Na radionici će se primjenjivati različiti metodološki oblici prijenosa znanja poput praktičnih primjera, vježbi prepoznavanja, zadataka u grupama što će omogućiti svim sudionicima da zapamte i primjene naučeno na njima najjednostavniji način. Radionicom se želi osvijestiti organizatore manifestacija da teže napretku i usavršavanju svoji organizacijskih sposobnosti, a ne savršenstvu.
Nakon završene radionice sudionici će poznavati osnovne korake u organizaciji događanja, dizajnu doživljaja, osnove uspješne suradnje s izlagačima i baza za pristupanje izradi kvalitetnog marketinškog nastupa. Stečenim znanjima lakše će se suočavati s pritiscima lokalnog stanovništva i izazovima organizacije tradicionalnih ali jedinstvenih i održivih događanja.
Ciljna skupina:
Pružena znanja na edukaciji primjenjiva su na događanjima različitih vrsta iako se sadržaj edukacije usmjerava na kulturna događanja. Ciljna skupina ove edukacije su organizatori događanja na različitim razinama, od profesionalaca do početnika: djelatnici turističkih zajednica na gradskim i lokalnim razinama i jedinice lokalne samouprave, vlasnici obiteljskih hotela i kampova, članovi udruga, djelatnici pučkih otvorenih učilišta, muzeja, osnovnih i srednjih škola, studenti, zainteresirani.
Sadržaj radionice:
- Kako odrediti temu i ciljeve događanja koja je u skladu s kulturom mjesta u kojoj se održava
- Koji su osnovni koraci u organizaciji događanja i kada započeti s procesom organizacije
- Dizajnom doživljaja događanja do doživljaja za pamćenje
- Ponašanje posjetitelja kulturnih događanja – potrošnja na gastronomskim događanjima, zadovoljstvo programom
- Što su održiva događanja i zašto su strateški važna
- Suradnja s izlagačima – koje im sve informacije moramo pružiti kao organizatori
- Osnovne informacije za kvalitetan marketinški pristup u promociji kulturnih događanja
- Najčešće greške u organizaciji i kako ih izbjeći
Veselimo se Vašem dolasku i zajedničkom radu!
Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,