Najava edukacije “Menadžment manifestacija u turizmu” u Puli

Novosti

5 minuta čitanja

Posljednjih godina svjedoci smo sve značajnije uloge manifestacija i ostalih posebnih događanja u ponudi turističkih destinacija. Iz perspektive organizatora javlja se potreba za specijaliziranim znanjima iz organizacije manifestacija i dizajna personaliziranih doživljaja, potreba za detaljnijim informacijama o ponašanju posjetitelja te poznavanje najčešćih izazova u organizaciji i kako ih izbjeći. Ovom radionicom pruža se presjek osnovnih znanja koja će omogućiti organizatorima koji nemaju formalno obrazovanje iz područja menadžmenta i upravljanja projektima da se suoče s izazovima organizacije održivih manifestacija.

Cilj radionice:

Cilj radionice je pružiti organizatorima manifestacija znanje o neizostavnim koracima u organizaciji te niz primjenjivih savjeta i noviteta koji će pridonijeti atraktivnosti i kvaliteti programa manifestacija. Fokus edukacije je na znanjima potrebnim za organizaciju gastronomskih manifestacija, lokalnih pučkih fešta, umjetničkih manifestacija kojima se žele predstaviti lokalni običaji i kultura mjesta.

Na radionici će se primjenjivati različiti metodološki oblici prijenosa znanja poput praktičnih primjera, vježbi prepoznavanja, zadataka u grupama što će omogućiti svim sudionicima da zapamte i primjene naučeno na njima najjednostavniji način. Radionicom se želi osvijestiti organizatore manifestacija da teže napretku i usavršavanju svoji organizacijskih sposobnosti, a ne savršenstvu.

Nakon završene edukacije sudionici će poznavati osnovne korake u organizaciji manifestacije, dizajnu doživljaja, osnove uspješne suradnje s izlagačima i kvalitetnog marketinškog pristupa. Stečenim znanjima lakše će se suočavati s pritiscima lokalnog stanovništva i izazovima organizacije tradicionalnih ali jedinstvenih i održivih manifestacije.

 

Sadržaj radionice:

  • Kako odrediti temu i ciljeve manifestacije koja je u skladu s kulturom mjesta u kojoj se održava
  • Koji su osnovni koraci u organizaciji manifestacije i kada započeti s procesom organizacije
  • Dizajnom doživljaja manifestacije do doživljaja za pamćenje
  • Ponašanje posjetitelja na kulturnim manifestacijama – potrošnja na gastronomskim manifestacijama, zadovoljstvo programom
  • Što su održive manifestacije i zašto su strateški važne
  • Suradnja s izlagačima – koje im sve informacije moramo pružiti kao organizatori
  • Kvalitetni marketinški pristup u promociji kulturnih manifestacija
  • Najčešće greške u organizaciji i kako ih izbjeći

 

Ciljna skupina:

Pružena znanja na edukaciji primjenjiva su na manifestacijama različitih vrsta iako se sadržaj edukacije usmjerava na kulturne manifestacije. Ciljna skupina ove edukacije su organizatori manifestacija na različitim razinama, od profesionalaca do početnika: djelatnici turističkih zajednica na gradskim i lokalnim razinama i jedinice lokalne samouprave, članovi udruga, djelatnici pučkih otvorenih učilišta, muzeja, osnovnih i srednjih škola, studenti, zainteresirani.


OSNOVNE INFORMACIJE O EDUKACIJI
Datum održavanja: utorak, 15.5.2018.
Mjesto održavanja: Studentski centar Pula, Studentski dom
Adresa: Ul. Petra Preradovića 28A, 52100, Pula
Plan rada:
9.00 – 12.00 prvi dio
12.00 – 13.00 pauza za ručak
13.00 – 16.00 drugi dio
Ručak: organiziran u Studentskom restoranu i uključen u cijeni
Kotizacija: 990 kn
Predavačica: dr.sc. Klara Trošt Lesić


Svi zainteresirani za edukaciju mogu se prijaviti putem Google poveznice

Prijave se zaprimaju do ponedjeljka 14.5.2018. u 17h



Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,

Klara potpis

Izdvojeno