Eventor popratio međunarodnu konferenciju Brendiranje kulture u Rijeci

Novosti

6 minuta čitanja

TD RIJEKA 2002 d.o.o. u suradnji sa Sveučilištem u Rijeci organizirao je trodnevnu međunarodnu konferenciju Brendiranje kulture koja je održana od 28.2. do 2.3.2019. godine

Trodnevna međunarodna konferencija

TD RIJEKA 2002 d.o.o. u suradnji sa Sveučilištem u Rijeci organizirao je trodnevnu međunarodnu konferenciju Brendiranje kulture koja je održana od 28.2. do 2.3.2019. godine, kao dio programa u sklopu Europske prijestolnice kulture. Cilj konferencije bio je jačanje kapaciteta svih ključnih dionika iz područja turizma i kulture, kreativnih industrija i marketinga u području brendiranja kulture i razvoja kulturnog turizma.

Ključna poruka koju smo ponijeli s Međunarodne konferencije Brendiranje kulture je da iza svakog brenda mora postojati kvalitetan sadržaj, i obratno, kvalitetan sadržaj zaslužuje vrhunski brending kako bi bio prepoznatljiv na tržištu! Koji su preduvjeti koje treba ispuniti kvalitetan sadržaj? Da je sadržaj neke kulturne manifestacije ili turističkog proizvoda kvalitetan znamo ako je on autentičan i samim time u skladu s lokacijom na kojoj se održava, personaliziran, smislen i povezan s potrebama i očekivanjima ciljane publike.





Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,

Klara potpis

Izdvojeno