Što bi preporučila organizatorima da obavezno istaknu u promociji događanja i tako privuku pozornost posjetitelja?
– Vrlo često u promociji događanja prenose se općenite poruke koje se odnose na široku publiku i zapravo daju samo informaciju o održavanju događanja bez takozvani „udica“ koje će privući pozornost publike i motivirati dolazak na događanje. Da bi znali što istaknuti u promociji događanja morate znati tko su vaši posjetitelji, koja je vaša ciljana publika kojoj se obraćate i koja su njihova očekivanja i potrebe. Vi ste u Eventoru upoznati s tim procesom jer radite edukacije na temu identificiranja potreba i očekivanja ciljane publike događanja. Nama koji se bavimo komunikacijom su ta saznanja zlata vrijedna jer nam upravo koriste u kreiranju sadržaja za promociju. Također, vrlo često čujem komentare da su novinari postavili ”loša” pitanja na konferenciji za medije. No, ne postoji loše pitanje već samo prilika za govoriti o onome što vaša publika, posjetitelji žele čuti i od čega će imati koristi. Organizatori događanja mogu iskoristiti uobičajeni novinarski interes za informacije o brojkama, poput broju posjetitelja i iznosu budžeta za organizaciju događanja tako što će prihvatiti izazov i pravovremeno pripremiti kvalitetan sadržaj poruke kojim će uz brojke dodatno promovirati atraktivnost svojeg događanja.