Tajne uspješne promocije događanja

U današnjem blogu razgovaramo s Anom Šimunović, komunikacijskom savjetnicom, stručnjakinjom za odnose s javnošću i dugogodišnjom glasnogovornicom Pulskog filmskog festivala.

Ana Šimunović, komunikacijska savjetnica

„Organizatori događanja mogu premostiti uobičajena pitanja novinara o brojkama, poput broja posjetitelja i iznosu budžeta za organizaciju događanja tako što će prihvatiti izazov i pravovremeno pripremiti sadržaj kojim će promovirati svoje događanje“ govori uvijek nasmijana Ana, prezaposlena komunikacijska savjetnica s kojom sam obavila leteći intervju u njezinoj rodnoj Puli uz čašu vina i platu sira.
Najbolje moguće događanje bez promocije postaje najbolje moguće čuvana tajna.

PROMOCIJA DOGAĐANJA BEZ BUDŽETA

Je li novac uistinu neophodan za uspješnu promociju događanja?

– Prije 10 godina je situacija u industriji bila potpuno drugačija, ali danas je moguće provesti uspješnu promociju događanja uz minimalan trošak. Ali…uvijek postoji onaj ali…preduvjet koji se mora ispuniti da bi promocija bila uspješna je sadržaj poruke koja se promovira. Sadržaj mora biti kvalitetan, personaliziran, smislen i povezan s potrebama i očekivanjima ciljane publike događanja. Stoga preduvjet za uspješnu promociju nije novac koliko poznavanje ciljane publike i kvalitetan sadržaj. Naravno da u procesu oblikovanja sadržaja mogu pomoći profesionalci, ali svjedoci smo u posljednjih nekoliko godina da kvalitetan personalizirani sadržaj koji se objavljuje na društvenim mrežama može prouzročiti veliki interes javnosti, i dovesti do toga da ostali mediji zbog iskazanog interesa publike prenesu informaciju o događanju i na nacionalnoj televiziji.

POZNAVANJE CILJANE PUBLIKE

Što bi preporučila organizatorima da obavezno istaknu u promociji događanja i tako privuku pozornost posjetitelja?

– Vrlo često u promociji događanja prenose se općenite poruke koje se odnose na široku publiku i zapravo daju samo informaciju o održavanju događanja bez takozvani „udica“ koje će privući pozornost publike i motivirati dolazak na događanje. Da bi znali što istaknuti u promociji događanja morate znati tko su vaši posjetitelji, koja je vaša ciljana publika kojoj se obraćate i koja su njihova očekivanja i potrebe. Vi ste u Eventoru upoznati s tim procesom jer radite edukacije na temu identificiranja potreba i očekivanja ciljane publike događanja. Nama koji se bavimo komunikacijom su ta saznanja zlata vrijedna jer nam upravo koriste u kreiranju sadržaja za promociju. Također, vrlo često čujem komentare da su novinari postavili ”loša” pitanja na konferenciji za medije. No, ne postoji loše pitanje već samo prilika za govoriti o onome što vaša publika, posjetitelji žele čuti i od čega će imati koristi. Organizatori događanja mogu iskoristiti uobičajeni novinarski interes za informacije o brojkama, poput broju posjetitelja i iznosu budžeta za organizaciju događanja tako što će prihvatiti izazov i pravovremeno pripremiti kvalitetan sadržaj poruke kojim će uz brojke dodatno promovirati atraktivnost svojeg događanja.

PODSJETNIK NA DOGAĐANJE TIJEKOM CIJELE GODINE



Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,

Klara potpis

Izdvojeno