Novi Google trend kod prikaza pretraživanja manifestacija

Blog

5 minuta čitanja

Početkom svibnja 2017. Google je najavio izmjene načina prikazivanja pretraživanja manifestacija u rezultatima mobilnih tražilica. Od tada je pretraživanje rezultiralo jasnim sažetkom aktivnosti prikazanom na desnoj strani ekrana. Za sada je ta funkcionalnost dostupna samo u SAD-u, dok je u Europi dostupna samo u većim gradovima.

Google Adwords

KORISTI ZA ORGANIZATORE?

Redoslijed prikaza manifestacija koje se održavaju u određenom gradu npr. Rimu pojavljuju se po principu da se prvo prikazuju manifestacije koje se oglašavaju putem Google Adwords-a a nakon toga ostale manifestacije u gradu. Stoga ukoliko nemate dovoljno financijskih sredstava za promociju putem Google Adwords ažurirajte svoje kalendare, dodajte informacije o datumu i vremenu održavanja, lokaciji i opisu manifestacije i iskoristite trend za promociju vlastite manifestacije.


Više informacija na




Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,

Klara potpis

Izdvojeno