Brendiranje destinacije pomoću manifestacije – primjer Dana svetog Patrika u Irskoj
Blog
3 minute čitanja
Manifestacije različitih vrsta mogu se koristiti u brendiranju destinacije ili čak države. Jeste li znali da je početkom 1995. godine irska vlada donijela odluku da se Dan Svetog Patrika iskoristi za promociju turizma Irske?
Dan Svetog Patrika
Prije više od 20 godina donesena je dugogodišnja strateška odluka koja je rezultirala prepoznavanjem Irske kroz tradicionalne simbole djeteline, keltskih križeva i zelene boje! Dana 17. ožujka točno u podne više od milijun ljudi dolazi u Dublin na povorku povodom Sv. Patrika, a slave se nastavlja na uličnim utrkama, festivalu tradicionalne irske hrane i pića! Nekada vjerski jednodnevni praznik strateškim odlukama prerastao je u višednevni festival. Slavlje se proširilo cijelim svijetom inicijativom „Global Greening“ turističke zajednice Irske, kada se svjetski spomenici osvijetle zelenom bojom!
Više primjera na https://www.independent.ie/world-news/and-finally/in-pictures-the-world-goes-green-for-st-patricks-day-36711992.html
Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,