Alat za mjerenje ekonomskih učinaka događanja

Blog

15 minuta čitanja

Udruženje European Cities Marketing predstavilo je Event Impact Calculator, alat za mjerenje ekonomskih učinaka događanja na destinaciju. Alat mjeri direktne učinke događanja i time predstavlja izvor informacija za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka u upravljanju poslovnim i sportskim događanjima te festivalima i kulturnih događanjima.

Alat za mjerenje ekonomskih učinaka događanja na destinaciju

TRI MODULA ZA TRI RAZLIČITE VRSTE DOGAĐANJA

Udruženje European Cities Marketing predstavilo je Event Impact Calculator, alat za mjerenje ekonomskih učinaka događanja na destinaciju. Alat mjeri direktne učinke događanja na poduzeća, zaposlenost, dohodak i poreze. Model i platformu razvilo je Tourism Economics, poduzeće koje djeluje u sklopu Oxford Economics, jedne od najistaknutijih neovisnih svjetskih savjetodavnih poduzeća u području analize, razvoja alata za analizu i prognozu ekonomskih kretanja. Razvoj alata započeo je još 2012. godine i obuhvaća tri različita modula:

  1. Modul poslovnih događanja (uključujući kongrese, poslovne sastanke i sajmove)
  2. Modul sportski događanja (uključujući amaterska i profesionalna sportska događanja)
  3. Modul festivala i kulturnih događanja

EIC

Izvor: https://www.europeancitiesmarketing.com/ecm-event-impact-calculator/


KVALITETNIM INFORMACIJAMA DO KVALITETNIH ODLUKA

Cilj kalkulatora je bolje razumijevanje ekonomskih učinaka događanja na destinaciju, što pruža menadžmentu destinacije kvalitetne informacije za donošenje kvalitetnih odluka. Alat mogu koristiti destinacijske menadžment organizacije (DMO) uz plaćanje godišnje licence čija se cijena za članove udruženja European Cities Marketing kreću od 2250€ za Modul poslovnih događanja, 1775€ godišnje za Modul festivala i kulturnih događanja kao i za Modul sportskih događanja. Cijene godišnje licence za destinacijske menadžment organizacije koje nisu članice udruženja Euroepan Cities Marketing mogu se dobiti na zahtjev.

Da su događanja različitih vrsta bitan element ponude destinacija to smo znali, ali razvojem ovog alata potvrđeno je, da je neophodno iz godine u godinu analizirati događanja i provesti evaluaciju njihovih učinaka, sve s ciljem dobivanja kvalitetnih informacija za donošenje strateških poslovnih odluka na razini destinacije. Činjenica da više od 200 DMO-a koriste alat kojim je do sada analizirano više od 100.000 događanja potvrda su da je Event Impact Calculator neophodan alat za upravljanje događanjima na razini destinacije.

Za bolje razumijevanje načina funkcioniranja i korištenja alata posjetite stranicu www.europeancitiesmarketing.com

ECM Event Impact Calculator

Veselimo se takvim novitetima na tržištu koje će pomoći organizatorima događanja u krajnjem cilju održivog upravljanja događanjima!

I za kraj nemojte zaboraviti da je održivi razvoj događanja PROCES koji traje!




Vaš mentor u organizaciji održivih događanja,

Klara potpis

Izdvojeno